Information - Systemuppdatering av Mina sidor 28–29 mars

Systemuppdatering på Mina sidor sker den 28–29 mars. För dig som är bostadssökande eller befintlig hyresgäst öppnar Mina sidor igen 30 mars kl. 08:00. Om möjligt vänta med att anmäla en serviceanmälan eller uppsägning tills Mina sidor fungerar igen. För akuta ärenden ring 0300-512 80.

Glöm inte att ladda ner Aranäs boendeapp för att få aktuell information direkt i din telefon. Du kan enkelt enkelt göra en serviceanmälan i boendeappen under dessa dagar.

Välkommen åter!

Aranäs Fastigheter

Mina sidor

Boendeapp

Just nu testar vi en pilotversion av vår framtida boendeapp och du som bor på Sommargård är utvald för att testa och se hur den fungerar!

Genom vår boendeapp kan du sköta ditt boende snabbt och smidigt direkt i mobilen. Via appen kan du bland annat boka tid i tvättstugan, göra en serviceanmälan och på sikt kommer du även att kunna se din hyresavi och betala din hyra via appen. Här kan du även teckna ett förmånligt och miljövänligt elavtal. Vi på Aranäs använder oss också av boendeappen för att skicka ut viktig information som berör dig som bor på Sommargård.

Boendeappen är just nu under utveckling, nya tjänster och erbjudanden kommer att läggas till efter hand.

Instruktion för att ladda ner och logga in:

Steg 1.
Sök på Boendeappen Avy och ladda ner appen från App Store eller Google Play

Steg 2.
Första gången du öppnar appen möts du av Avy:s generella startskärm

Steg 3.
Klicka på Logga in med BankID och identifiera dig mot Avy–Boendeappen (du kan numera även logga in med SMS-kod)

Steg 4.
Registrering sker med hjälp av e-postadress och telefonnummer

Steg 5.
Godkänn Avy:s användarvillkor och integritetspolicy

Steg 6.
Klart! App-ikonen kommer bytas till Aranäs logga

Vid framtida inloggningar kommer Aranäs startsida att visas istället för Avy:s generella.

Avy:s kundsupport för boendeappen nås genom att skicka ett mejl till hello@avy.se. Kundsupporten är bemannad vardagar mellan klockan 08:00-17:00.